Hírek

Változások a szállítási és fizetési módokban az ekszij.hu webáruházban

2024. március 8-tól elérhető a Magyar Posta MPL csomagküldő szolgáltatása az ekszij.hu webáruházban. Webáruházunkban egyelőre a címhelyre történő szolgáltatások rendelhetők meg a Magyar Posta MPL szolgáltatásával. (Megkezdtük az API fejlesztését az MPL csomagpontok és postapontok használatához is, de a Posta még nem bocsátotta rendelkezésünkre a teszteléshez szükséges API kulcsokat! Amint a szükséges informatikai adatokat megkapjuk a Postától, a Postapont és a Csomagpont szolgáltatás is elérhetővé fog válni webáruházunkban!)

A Magyar Posta csomagküldő szolgáltatásához a Stripe online fizetési módja, az előre utalás és az MPL utánvét választható fizetési módként.

2024. április 1-től emelkedtek a GLS csomagküldő szolgáltatások árai az ekszij.hu webáruházban. Kisebb méretékben emelkedtek a csomagküldés árai, hasonló mértékben emelkedett a készpénzes utánvétes fizetés költsége. Azonban jelentősebben nőtt a bankkártyás utánvétes fizetési lehetőség díja. Itt az emelkedést a GLS áremelésén kívül az okozta, hogy webáruházunkban ez a fizetési költség  korábban alacsonyra volt árazva, de sajnos használata jelentősebb veszteséget okozott részünkre, így most a GLS valós árain nyújtjuk ezt a szolgáltatást.

A GLS csomagpontra való csomagrendelés költsége csomagonként bruttó 250 forinttal kedvezőbb, mint a házhozrendelés költsége azonos tömegű csomag esetében.

A GLS csomagküldő szolgáltatásokhoz a Simple Pay és a Stripe online fizetési módja, az előre utalás és a GLS utánvét készpénzzel, vagy GLS utánvét bankkártyával fizetési mód választható!

Tudjuk, hogy a szállítási költségek nem alacsonak és azzal is tisztában vagyunk, hogy ez nagyon sok vásárló esetében kellemetlen érzést okoz... Azonban ahogy eddig sem, eztán sem kívánjuk beépíteni a szállítási költséget árainkba! (Hiszen a szállítás költségét minden esetben kifizeti a vásárló, csak bizonyos termékek esetében ez már bele van építve az eladási árakba! Esetleg valaki más fizeti meg... Ugye Ön sem gondolta, hogy a kínai csomagját tényleg egy dollárért hozza el a Posta Shanghaiból...) Viszont a fuvarozás dologi és emberi költségeit meg kell fizetnie valakinek... Eddig sem kértünk pénzt a csomagolóanyagokért és a csomagolásért, eztán sem fogunk. A GLS által küldött értesítések (SMS, email) díját sem számoljuk fel, ezt is mi fizetjük vásárlóink helyett. Minden szolgáltatónk esetében annyit számlázunk a vásárlónknak, amennyit a szolgáltató számláz nekünk az adott csomagért. Jelenleg ennyit tudunk tenni az ügy érdekében. Reméljük később javulni fog a helyzet.

Ezúton hívjuk fel tisztelt vásárlóink figyelmét, hogy a GLS-el feladott csomagok érkezése garantált következő munkanapi (24 órás). A Posta MPL bár saját állítása szerint 93%-nál több csomagot kézbesít a felvételt követő munkanapon, de nem garantálja a 24 órás kiszállítást! (Statisztikailag a Posta a csomagok 98%-át szállítja ki a feladást követő első ÉS MÁSODIK munkanapon!) Kérjük ezt vegye figyelembe a kiszállítást végző cég kiválasztásakor!

2024.04.01

Admin