Panaszkezelés
A panasz a Vállalkozás tevékenységével kapcsolatos fogyasztói jelzés, mely témájában nagyon változatos lehet. (pl. a webáruházzal, működésével, kollégákkal kapcsolatos bejelentés) A panasz intézésének határideje 30 nap. Amennyiben a vásárlásával, ügyintézésünkkel, vagy webáruházunkkal kapcsolatban panasza keletkezik, akkor kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 94/783-326 telefonszámon. Itt egyeztethet bármely kollégánkkal a problémával kapcsolatban és megbeszélhetik a további teendőket.
Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a 94/783-326 található telefonon, a KAPCSOLAT oldalon keresztül, vagy e-mail címen, esetleg levél útján is közölheti.
Webshopunk munkatársa a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor munkatársunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az ekszij.hu munkatársa 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát cégünk öt évig megőrzi és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.