Szállítás

Az ekszij.hu webáruházban található termékek raktárkészleteiről terméksoronként egyedi információ található a bejelentkezett felhasználók számára. Látható üzletünk fizikai készlete a SIS elnevezésű oszlopban. Magyar partnerünk készlete a HU oszlopban látható. Olasz partnerünk készlete az IT oszlopban található. Angol partnerünk készlete a UK oszlopban tekinthető meg. A megjelenített készletek tájékoztató jellegűek, az időközbeni eladás joga fenntartva!

Ha valamely oszlopban N/A bejegyzés látszik, akkor nincs adatunk arról, hogy az adott termékből mennyi van készleten az adott raktárban. Ez nem jelenti azt, hogy njem rendelhető a termék, csak nem tudjuk automatikusan megmondani a várható szállítási határidejét. N/A jelű készlettel jelölt termék rendelése esetén a visszaigazolás készítésekor kollégánk az alábbiak szerint jár el: Amennyiben a szállítás 2-5 munkanapon belül megvalósítható, akkor telefonos megkeresés nem történik, csak az írásos visszaigazolás kiküldése. Ha a várható szállítás 5 munkanapnál távolabbi időpontra esik és a webáruházban N/A volt a termék készlete, akkor kollégánk a visszaigazolás kiküldése előtt telefonon is egyeztet a megrendelővel.

Amennyiben minden feltüntetett oszlopban 0 (nulla) készlet látszik, akkor az adott termék egyetlen partnerünknél sincsen raktáron. ebben az esetben is megrendelhető a termék a rendelés feldolgozásakor kollégánk kinyomozza a várható szállíátsi határidőt és telefonon egyeztet a vásárlóval a rendelés szállítási határidejével kapcsolatban. Azon termékek esetében, ahol minden raktárban nulla készlet látható hosszú, több hetes, esetleg több hónapos szállítási határidő várható!

A megjelenített raktárkészletek naponta több alkalommal frissítésre kerülnek. A partnereink raktáraiban megjelenített készletinformációk pontosságát nem tudjuk befolyásolni, esetleges hiba esetén sincsen lehetőségünk módosításra és kizárólag tájékoztató jellegű felhasználásra állnak rendelkezésre. A megjelenített készletinformációk harmadik fél általi üzleti felhasználása szigorúan tilos!

A webáruház szoftvere az elérhető információk alapján várható szállítási határidőt mutat a kosárba helyeztt termékekre.  A szoftver a határidő tervezésekor nem veszi figyelembe az ünnepnapokat és a munkanap áthelyezéseket!

Rész-szállítás: Amennyiben több raktárból érkezik áru, akkor a felhasználó saját maga eldöntheti, hogy egy szállítást kér a legkésőbb beérkező áru időpontjára, vagy pedig több csomagot szeretne kapni az áruk elérhetőségének időpontjaiban. Az automatikusan (webáruház által) kiküldött rendelés igazolásban szerepelnek a tervezett (várható szállítási határidők.) Rész-szállítás választásakor részletezve szerepelnek az egyes csomagok értékei is, továbbá elérhetők az összesített adatok is. Részszállítás esetén kollégáink minden szállítási részletről (minden csomagról) külön rendelés visszaigazolást küldenek a rendelés feldolgozása során.

Az ekszij.hu webáruházban megrendelt árut - a készlettől függően - a megrendelés feldolgozásától számított 1-5 munkanap alatt juttatjuk el a vásárlóhoz. A külföldről érkező termékek szállítási határideje a megrendelés feldolgozásától számított 5-21 munkanap. Egyedi (bevonatos, módosított, egyedileg gyártatott) termékek esetén a fenti szállítási határidőkhöz még kb. 10-15 munkanap hozzáadódik!

A megrendelést minden esetben e-mailben visszaigazoljuk. Az üzletünkből értékesítő kollégánk által e-mailben kiküldött visszaigazolásban szerepel a kollégáink által tervezett csomagfeladási és érkezési dátum. A rendelés visszaigazolás az e-mail mellékleteként található meg PDF formátumban. Amennyiben beszállítói probléma, vagy egyéb ok miatt a szállítás a tervezett, visszaigazolt dátumhoz képest 2 munkanapon belül nem taljasíthető, akkor telefonon és/vagy e-mailben egyeztetünk a vásárlóval a szállítás módosításáról.

A webáruházban megtalálható szállítási árak és feltételek a belföldi szállításra vonatkoznak. Amennyiben külföldi szállítás érdekli, kérjük egyeztessen velünk, ezen oldal alján talál további tájékoztatást.

A csomagküldést címre a GLS vagy a DPD csomagküldő szolgálatával bonyolítjuk az alábbi szállítási tarifa szerint (Az ár tartalmazza a csomagolás, a szállítás és az SMS értesítés költségeit is.):

Csomag súlya Szállítási díj
0,1-3,0 kg 1775 Ft Bruttó
3,1-5,0 kg 2100 Ft Bruttó
5,1-10,0 kg 2465 Ft Bruttó
10,1-15,0 kg 2680 Ft Bruttó
15,1-20,0 kg 3000 Ft Bruttó
20,1-25,0 kg 3325 Ft Bruttó
25,1-30,0 kg 3550 Ft Bruttó
30,1-40,0 kg 3990 Ft Bruttó
40 kg feletti csomagot a GLS nem szállít ki.

A 40kg-nál nehezebb csomagok kiszállítási díja legalább 6465 Ft Bruttó.

Rendelés leadásakor vásárlóval egyeztetve.

A csomagküldést CSOMAGPONTRA a GLS csomagküldő szolgálatával bonyolítjuk az alábbi szállítási tarifa szerint (Az ár tartalmazza a csomagolás, a szállítás és az SMS értesítés költségeit is.):

Csomag súlya Szállítási díj csomagpontra
0,1-3,0 kg 1650 Ft Bruttó
3,1-5,0 kg 1850 Ft Bruttó
5,1-10,0 kg 2220 Ft Bruttó
10,1-15,0 kg 2430 Ft Bruttó
15,1-20,0 kg 2750 Ft Bruttó
20,1-25,0 kg 2970 Ft Bruttó
25,1-30,0 kg 3300 Ft Bruttó
30,1-40,0 kg 3730 Ft Bruttó
40 kg feletti csomagot a GLS nem szállít ki.

A 40kg-nál nehezebb csomagok kiszállítási díja legalább 6465 Ft Bruttó.

Rendelés leadásakor vásárlóval egyeztetve.

A GLS maximum 40 kg-os súlyt és maximum 3 m-es körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) szállít ki. Az ezen paraméterek bármelyikét meghaladó csomagok kiszállítása +1 napot vesz igénybe! A kiszállítási díj legalább 6325 ft Bruttó.

A táblázatokban szereplő súlyok nem méréssel kerültek megállapításra, hanem a gyártók által megadott adatok! A csomagolásra minden csomag esetében egységesen 1 kg-t számolunk fel!

Címre történő megrendelés esetén a megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják a küldeményt! Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében. Fontos, hogy ez a szám magyarországi telefonszám legyen, mert a GLS munkatársai nem hívnak külföldi számot! Előnyös mobiltelefon megadása, mert az SMS értesítés a kiszállításról csak magyarországi mobiltelefonra kerül kiküldésre!

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás. (De a csomagautomatából ekkor is kivehető a csomag.)

Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár megpróbál kapcsolatba lépni a címzettel. Második alkalommal további díj fizetése nélkül megkísérlik a kézbesítést. A másodszori kiszállítás az első kísérletet követő legfeljebb ötödik munkanapon történik. (Időközben a csomag a helyi GLS depóban átvehető.) Amennyiben a másodszori kézbesítés sem sikerül, a címzett a GLS depóban még átveheti a küldeményt (legkésőbb a második kísérlet napján). Harmadszori kísérletre nincs lehetőség, a második sikertelen kézbesítés után a csomagot a GLS visszaszállítja a feladónak. A visszaszállítás után újbóli csomagfeladást már csak dupla szállítási díjért és előre fizetéssel teljesítünk! Csomagautomatás szállítás esetén a kiértesítésben szereplő átvételi naptól számított öt naptári napon belül vehető át a csomag az automatából, utána visszaküldésre kerül a feladónak.

Külföldi szállítás

Minden esetben kizárólag egyeztetés után lehetséges! Termékeinket a GLS futárszolgálattal küldjük külföldre. A szállítási költséggel kapcsolatban kérje egyedi ajánlatunkat. Külföldi szállítás esetén csak előre fizetést fogadunk el az egyeztetést követően kiküldött díjbekérő alapján. Utánvétes, bankkártyás, készpénzes fizetés külföldi csomag esetében nem lehetséges. Minőségi kifogás esetén a termék visszajuttatásának költsége a külföldi vásárlót terheli. Jogos mInőségi kifogás esetén csak a termék árát és a belföldi fuvarköltséget térítjük vissza. További információk a 94/783-326 telefonszámon.

Számla és/vagy szállítólevél küldése: Szállítási dokumentumot papír alapon alapértelmezés szerint kizárólag adószámmal rendelkező (üzleti) felhasználónak küldünk. (Kivételt képeznek szerződött partnereink, mert  szerződött adószámos partnereink részére sem küldünk alapértelmezés szerint papír alapú dokumentumot!) Magánszemély részére nem postázunk papír alapú számlát vagy szállítólevelet a csomagban. Ilyen esetben a dokumentumok PDF formátumban, a rendeléskor megadott email címre kerülnek kiküldésre a csomag feladása előtt.

Amennyiben Ön nem adószámmal rendelkező vásárló de mégis szeretne mindenképp papír alapú számlát kapni a csomagjában, akkor ezt kérem tüntesse fel a megrendelés megjegyzés rovatában!