Szállítás

Az ekszij.hu webáruházban megrendelt árut - a készlettől függően - a megrendelés feldolgozásától számított 2-5 munkanap alatt juttatjuk el a vásárlóhoz. A készlethiány miatt külföldről érkező termékek szállítási határideje a megrendelés feldolgozásától számított 5-21 munkanap. Egyedi (bevonatos, módosított, egyedileg gyártatott) termékek esetén a fenti szállítási határidőkhöz még kb. 10-15 munkanap hozzáadódik!
A megrendelést minden esetben visszaigazoljuk, a visszaigazolásban szerepel a várható csomagfeladási és érkezési dátum. Amennyiben készlethiány, vagy egyéb ok miatt a szállítás a 2-5 napon belül nem taljasíthető, akkor egyeztetünk a vásárlóval a várható szállítási dátumról.

A webáruházban megtalálható szállítási árak és feltételek a belföldi szállításra vonatkoznak. Amennyiben külföldi szállítás érdekli, kérjük egyeztessen velünk, ezen oldal alján talál további tájékoztatást.

A csomagküldést a GLS csomagküldő szolgálatával bonyolítjuk az alábbi szállítási tarifa szerint (Az ár tartalmazza a csomagolás, a szállítás és az SMS értesítés költségeit is.):

Csomag súlya Szállítási díj
0,1-3,0 kg 1200 Ft Bruttó
3,1-5,0 kg 1475 Ft Bruttó
5,1-10,0 kg 1800 Ft Bruttó
10,1-15,0 kg 1950 Ft Bruttó
15,1-20,0 kg 2250 Ft Bruttó
20,1-25,0 kg 2375 Ft Bruttó
25,1-30,0 kg 2650 Ft Bruttó
30,1-40,0 kg 2990 Ft Bruttó
40 kg feletti csomagot a GLS nem szállít ki.

A 40kg-nál nehezebb csomagok kiszállítási díja legalább 5000 Ft Bruttó.

Rendelés leadásakor vásárlóval egyeztetve.

A GLS maximum 40 kg-os súlyt és maximum 3 m-es körméretet (max. 3 m = 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) szállít ki. Az ezen paraméterek bármelyikét meghaladó csomagok kiszállítása +1 napot vesz igénybe! A kiszállítási díj legalább 5000 ft Bruttó.

A táblázatokban szereplő súlyok nem méréssel kerültek megállapításra, hanem a gyártók által megadott adatok! A csomagolásra minden csomag esetében egységesen 1 kg-t számolunk fel!

A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják a küldeményt! Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében. Fontos, hogy ez a szám magyarországi telefonszám legyen, mert a GLS munkatársai nem hívnak külföldi számot! Előnyös mobiltelefon megadása, mert az SMS értesítés a kiszállításról csak magyarországi mobiltelefonra kerül kiküldésre!

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár megpróbál kapcsolatba lépni a címzettel. Második alkalommal további díj fizetése nélkül megkísérlik a kézbesítést. A másodszori kiszállítás az első kísérletet követő legfeljebb ötödik munkanapon történik. (Időközben a csomag a helyi GLS depóban átvehető.) Amennyiben a másodszori kézbesítés sem sikerül, a címzett a GLS depóban még átveheti a küldeményt (legkésőbb a második kísérlet napján). Harmadszori kísérletre nincs lehetőség, a második sikertelen kézbesítés után a csomagot a GLS visszaszállítja a feladónak. A visszaszállítás után újbóli csomagfeladást már csak dupla szállítási díjért és előre fizetéssel teljesítünk!

Külföldi szállítás

Minden esetben kizárólag egyeztetés után lehetséges! Termékeinket a GLS futárszolgálattal küldjük külföldre. A szállítási költséggel kapcsolatban kérje egyedi ajánlatunkat. Külföldi szállítás esetén csak előre fizetést fogadunk el az egyeztetést követően kiküldött díjbekérő alapján. Utánvétes, bankkártyás, készpénzes fizetés külföldi csomag esetében nem lehetséges. Minőségi kifogás esetén a termék visszajuttatásának költsége a külföldi vásárlót terheli. Jogos mInőségi kifogás esetén csak a termék árát és a belföldi fuvarköltséget térítjük vissza. További információk a 94/783-326 telefonszámon.