Nachrichten

Áttértünk Simple Pay-ról Stripe-ra

Már közel két éve kaptunk vissza-visszatérő kritikákat vásárlóinktól a Simple Pay fizetési rendszerében tapasztalt problémáik miatt. Nagyon sok különböző problémával találkoztunk az eltelt években...

  • Volt indokolatlanul rövid idő alatt fellépő időtúllépési probléma
  • Voltak rendszerleállások
  • Voltak késedelmes visszajelzések (amelyek miatt fizetési emlékeztető ment a vevő részére.)
  • Voltak olyan felhasználók, akik egyáltalán nem tudtak fizetni a Simple Pay rendszerben.

Mivel korábban nem akartuk megszűntetni a Magyarországon nagyon népszerű fizetési megoldást, ezért egy évvel ezelőtt bevezettük másodlagos bankkártyás fizetési rendszerként a Stripe megoldását. Ez nagyszerűen működik, nálunk még nem fordult elő reklamáció fizetéssel kapcsolatosan. Mindazonáltal felhasználóink továbbra is nagy számban a Simple Pay rendszerét választották szívesebben és ránk haragudtak amikor éppen nem működött megfelelően. Novemberben újra megszaparodtak a Simple Pay fizetéssel kapcsolatos reklamációk, ezért úgy döntöttünk, hogy kb 2 hónap próbaidőre felfüggesztjük a Simple Pay fizetési rendszer alkalmazását az ekszij.hu webáruházban és kizárólag a Stripe szolgáltatását nyújtjuk vásárlóinknak "Online bankkártyás fizetés" fizetési mód elnevezéssel. 2026 január végén megvizsgáljuk, hogy volt-e fizetési probléma a Stripe rendszerében. Amennyiben továbbra is azt tapasztaljuk, hogy gond nélkül működik, akkor 2026 februárjától véglegesen megszüntetjük a Simple Pay fizetési szolgáltató használatát az ekszij.hu webáruházban!

Mivel tudjuk, hogy a magyarországi QVIK azonnali átutalás szimpatikus fizetési mód a magyar vásárlók körében, ezért dolgozunk rajta, hogy a QVIK fizetési rendszert mihamarabb integráljuk rendszerünkbe a Simple közreműködése nélkül!

Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét!

 

2025.11.15

Admin