Hírek

Hogyan kell használni az ekszij.hu webáruházat?

Mivel tudjuk, hogy senki sem szeret hosszú szövegeket böngészni és ÁSZF-et olvasgatni, évente egy hír erejéig összefoglaljuk azokat az informácókat, ami számunkra fontosnak tűnik az ekszij.hu webáruházzal kapcsolatosan... Alább a 2024-es változat...

Webáruházaink a hajtastechnika.hu és az ekszij.hu éjjel-nappal az érdeklődő közönség rendelkezésére állnak.Vásárolni csak regisztrált vásárlóink tudnak. Kivéve az első alkalmat, mert első alkalommal bejelentkezés nélkül is leadható a rendelés. Második rendeléstől számítva már be kell jelentkezni egy már aktivált fiókkal. Ugyanazon email címmel nem lehet újra beregisztrálni, mert a rendszer azt mondja, hogy foglalt. Ilyenkor egyszerűen be kell jelentkezni: felhasználónév az email cím... Ha nem ismerjük a korábban megadott jelszót, kérjünk újat... Minden regisztrált és bejelentkezett vásárló kedvezményt kap. A kedvezményt a vásárlások intenzitása szerint évente változtatjuk... (Kedvezmény kizárólag akkor kerül levonásra, ha először bejelentkezik és utána teszi kosárba a terméket!)

A rendelhető termékek készlete és várható szállítási határideje látszik az ekszij.hu webáruház termék adatlapjain. Amely termékből adott pillanatban egyáltalán nincs készlet (minden oszlop nulla), az nem rendelhető. Helyette javaslunk hasonlót a piros gombra kattintva... Ha mindenképp pontosan az a termék kell amely készlethiányos, akkor kérjen ajánlatot a KAPCSOLAT pontot használva... A pontos szállítási dátum minden esetben az ember által kiküldött visszaigazolásban szerepel majd, azonban ez az esetek 99%-ban megegyezik a webáruház által kalkulált várható szállítási határidővel...

Az ekszij.hu webáruház üzemeltetője a S.I.S. Kft. S.I.S. Hajtástechnika Bolt elnevezésű üzlete. A rendeléseket feldolgozó üzletünk hétfőtől péntekig 8-16 óráig tart nyitva. Szombaton és vasárnap nem vagyunk nyitva, még az esetleges munkanap áthelyezések idején sem! Amikor tényleg sürgős valami, akkor hétvégén is átvehető  üzletünkben S.O.S. szállítási módú rendelés leadása esetén! Az S.O.S. rendelés fizetős szolgáltatás! Személyes átvétel hétvégén kizárólag telefonos egyeztetés után!

A telefonhívásokat H-P 9-16 óráig terjedő időintervallumban tudjuk fogadni a következő számokon: +36-94-783326, +36-94-783324, +36-20-5031672. Amennyiben üzletünkben fizikailag jelenlévő vásárlók tartózkodnak és kollégáink foglaltak, akkor a vásárlók kiszolgálásának ideje alatt nem tudjuk felvenni a telefont... Amennyiben sok vásárló, vagy sok hívás érkezik egy időszakban, akkor sajnos nem tudunk mindenkit visszahívni... Ezért elnézést kérünk! Kapcsolattartásra javasoljuk a KAPCSOLAT menüpont használatát!

Amennyiben korábban problémája volt a Simple Pay fizetéssel, akkor javasoljuk a Stripe Online fizetési mód kipróbálását... Ha Apple Pay -el szeretne fizetni, szintén a Stripe Online fizetési módot kell választania.. Ha előre utalással rendelt terméket, akkor a rendelés feldolgozása során kollégáink a visszaigazolással egyidőben küldenek díjbekérőt. A díjbekérő minden információt tartalmazni fog ami az utaláshoz szükséges. (50000 Forint alatti rendelések esetén az előre utalás fizetési díjas szolgáltatás, mert többletmunkát okoz a rendelés feldolgozását végző személyzetnek. 50e rendelési érték felett ettől a díjtól eltekintünk.)

Amennyiben Ön fogyasztónak minősülő vásárló, joga van rendelésétől indokolás nélkül elállni. Kivéve, ha egyedileg Önnek konfigurált terméket rendelt. Pl. hosszbordás szíj, fogasszíj, gömbszíj, stb... Ezeket a termékeket egyedileg Önnek készítjük méretre, így ezek esetében a megrendelés visszaigazolását követően már nem fogadunk el elállást. Az érintett termékek leírásában megtalálja a szükséges információt.

Az egyedileg méretre készített termékeket és a használt termékeket nem cseréljük ki és nem vásároljuk vissza. (Kérjük ne küldjön ilyet címünkre vissza!) Minden egyéb esetben szívesen állunk rendelkezésre ha nem lett megfelelő a méret, vagy ha kérdése van. Ha nem boldogul, keressen minket elérhetőségeinken és segítünk.

Kollégáink értenek azokhoz a termékekhez, amiket mi értékesítünk. Mindegyikük. Segítenek a kiválasztásban. Azonban nem látják azt, amit Ön lát, nem tudják lemérni azt, ami az Ön kezében van. Az információkat Önnek kell átadnia kollégáink részére. Az általuk ajánlott termék annyira lesz jó és pontos, amennyire pontosan Ön el tudja mondani, hogy mit szeretne... Az ekszij.hu webáruház kollégái nem szervizesek, nem szükségszerűen értenek azokhoz a berendezésekhez, amelyekbe a hajtástechnikai elemek beszerelésre kerülnek. Nem tudják megmondani gyártó, vagy típusszám alapján, hogy Önnek milyen hajtástechnikai elemre van szüksége. Ha nem tudja, hogy milyen alkatrész kell Önnek, akkor a gépéhez tartozó szakszerviztől kell tanácsot, információt, vagy javítást kérnie!

Bármely további kérdés esetén kérjük olvassa el Általános Szállítási Feltételeinket. Nézzen rá a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontra, vagy keressen minket elérhetőségeinken.

 

2024.02.03 Admin