Hírek
Vásárlást követő értékelések értékelése...
2022. szeptemberétől van egy kis kérdőív, amelyet vásárlóink tölthetnek ki a rendelésük leadása után. Ezúton is köszönjük, hogy ilyen sokan vették a fáradtságot és kitöltötték. Még inkább köszönjük, hogy sokan szövegesen is leírták elképzeléseiket. Alább megosztjuk az értékeléseket és azokat a kéréseket, melyeket több vásárlót is foglalkoztattak. A sorrend a gyakoriság szerint csökkenő, azaz a legtöbbször felmerülő kérdés az első és amit összesen hárman említettek az az utolsó. (A "minden oké", "jó ez így" és hasonló hozzászólásokat köszönjük, de itt nem soroljuk fel, csak azokat, amikben valamilyen változtatást kértek és legalább három bejegyzésben említésre kerültek.)
Értékelések:
Értékelje webshopunk kinézetét: 4,76/5
Értékelje áruválasztékunkat: 4,87/5
Köszönjük bizalmukat, igyekszünk a jövőben is megfelelni neki!
Kérések/kérdések:
1 Kiszállítás csomagpontra
A Foxpost, Pickpack pont és hasonló szolgáltatók számunkra nem megfelelők, mert nincs elegendő személyzetünk, hogy futárkodjunk és mi vigyük el a csomagokat az autómatához. Ahhoz, hogy legyen időnk feldolgozni és becsomagolni a rendeléseket, a futárnak kell hozzánk jönnie... Viszont mivel látjuk az igényt, a 2023-as évben le fogjuk programozni a GLS és/vagy a DPD ilyen jellegű szolgáltatásait. A csomagpontra szállítás várható bevezetése 2023 március.
2 Regisztráció nélküli vásárlás
Gyakorlatilag most is lehet regisztráció nélkül vásárolni. Az első alkalommal ha aktív a felhasználó, ha nem, mindenképp le tudja adni a rendelését. A beírt adatokra szükség van a munkánk elvégzéséhez és a csomag kiszállításához. Sajnos ennél kevesebb adatból nem tudunk dolgozni. A bejelentkezésért pedig fizetünk! Aki regisztrált és belép a felhasználói fiókjába és bejelentkezve tesz be árut a kosárba, mindenképp kedvezményt kap! A vásárlásai száma, értéke és státusza alapján ki többet, ki kevesebbet, de mindenki kap! Ezt mi így látjuk jónak, ezen nem szeretnénk változtatni. (Korábban dolgoztunk regisztráció nélküli webáruázzal és sajnos nagyon sok vicces ember, huligán, csaló talált meg minket. Nem kívánjuk a termékeink eladási árát azzal növelni, hogy veszteséges kiszállításokat finanszíroztassunk meg a rendes vásárlókkal...)
3 Több termék legyen raktáron
Teljesen jogos, mindenkinek az lenne a legjobb, ha minden azonnal lenne. De sajnos ez utópisztikus. Mindig van több és más és új és nagyobb... Jelenleg kb 110 MIO HUF raktárkészletet tartunk, kb 60ezer terméket listázunk és ebből kb 7ezer termékféleségből van készletünk. Folyamatosan növeljük készletünket, de lehetőségeink sajnos nem korlátlanok. Viszont amiből rendel valaki, abból a termékből raktárra is teszünk. Szóval amiből nincs raktárkészletünk, abból vagy nem rendelt még senki soha, vagy kifogyott (a szállítónál/gyártónál sincs), vagy az egész termékcsoport annyira ritkán keresett, hogy nem tudjuk vagy nem akarjuk megfinanszírozni a készletezését, vagy van másik termék, helyettesítő tétel raktáron. De igyekszünk, minden egyes napon több termékünk érhető el raktárról. Megjegyzés: az ekszij.hu webáruház egy termék specifikus áruház, a főoldalon látható főcsoportokba tartozó termékek vásárolhatók benne. Itt biztosan nem lesz pl. seeger gyűrű, és egyéb hasonló kiegészítő termék. VISZONT! Ezen a termékkörön kívül is vannak még termékeink. Látogassa meg a hajtastechnika.hu webáruházat is!
4 Több leírás legyen a kevésbé szakavatottak részére
Igyekszünk. Egész hosszú termékleírásaink vannak, a legtöbb helyen a technikai adatok is elérhetők és minden terméknél megtalálható a gyártó letölthető katalógusa. Amennyiben így sem egyértelmű, akkor kérjük keressenek minket és megpróbálunk segíteni. Munkaidőben elérhetők vagyunk telefonon (számok a Kapcsolat oldalon), de bármikor elér minket a Kapcsolat oldalon található üzenetküldés lehetőségével. Minden megkeresésre válaszolunk. Minden olyan igényt kielégítünk, amelyre lehetőségünk van. Itt szeretném emgjegyezni, hogy a HÍREK menüpontban sok oktató és bemutató jellegű anyag található, mely nagyon hasznos lehet a vásárolandó termék tulajdonságainak megismerésében és segíthet a kiválasztásban.
Nos a fentiek voltak azok a kérdések, amelyek leginkább foglalkoztatták vásárlóinkat. Remélem sikerült megválaszolnom és remélem válaszaimat megfelelőnek találják. Ha nem, akkor kérjük írják meg nekünk, miben legyünk jobbak.
Még egyszer köszöjük az értékeléseket és a hozzászólásokat az ekszij.hu csapata nevében!