Hírek

Az ekszij.hu webáruház használatáról

A kollégáimnál gyakrabban felmerülő kérdésekre minden esetben megírjuk a választ a GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK menüpontban is. Gondolva arra, hogy akinek gondja van, itt mogoldást találhat. Sajnos a GYIK használata nem túl népszerű, de most itt próbálunk egy kicsi reklámot adni neki. Egyébként a GYIK a főoldal bal felső részén található INFORMÁCIÓ menüpontra kattintva érhető el. Ezen belül a harmadik menüpont.

Összefoglaljuk alább a GYIK és az ÁSZF azon tartalmait, amivel szerintünk mindenkinek tisztában kellene lennie. De az alábbiakon kívül még kb 100 olyan bejegyzés van a Gyakran Ismételt Kérdesek között, mely segíthet a választásban és vásárlásban!

Először is tisztázzuk, hogy mi is ez a webáruház:

Az ekszij.hu webáruház egy termékspecifikus webáruház, amely erőátviteli szíjakat és ezek kiegészítőit értékesíti magánszemélyek és jogi személyek részére.

Miért szükséges a regisztráció?

Regisztráció azért szükséges, mert a webáruház a bejelentkezési adatok alapján egyedileg állítja be a bejelentkező felhasználókra vonatkozó kedvezményeket és a rájuk vonatkozó fizetési/szállítási feltételeket. Ennek alapján dönti el, hogy végfelhasználó magánszemély, végfelhasználó cég vagy viszonteladó ül a másik oldalon. Ez fontos az árak, kedvezmények és garanciális feltételek beállítása szempntjából. Még egy fontos dolog van! Mindig, minden esetben kap kedvezményt az a felhasználó, aki bejelentkezett webáruházunkba! Mindenki!

Miért nem lehet regisztráció nélkül vásárolni?

Lehet regisztráció nélkül vásárolni. Minden e-mail címről egy alkalommal leadható rendelés aktivált regisztráció nélkül. Természetesen ez esetben semmilyen kedvezmény nem vehető igénybe. Második alkalommal már kötelező bejelentkezni a vásárláshoz!

Hogyan kapok kedvezményt?

Aszerint, ahogy az ÁSZF-ben le van írva. Minden regisztrált és bejelentkezett felhasználó kedvezményt kap. Magánszemély alapértelmezésben 3%-ot. Jogi személy alapértelmezésben 6%-ot. A jogi személy regisztrációnál kötelező az érvényes adószám. (Viszont a legtöbb jogi személyt nem illetik meg a fogyasztókra vonatkozó Fogyasztóvédelmi szabályok!) Fontos! Először be kell jelentkezni a webáruházba és csak utána szabad betenni a kosárba a termékeket. Utólagos bejelentkezés esetén a rendszer nem számolja újra  akosárértéket! A kedvezményeket évente felülvizsgáljuk és a vásárlás értéke és gyakorisága szerint módosítjuk. Egyesével minden regisztrált vásárló történetét átnézzük. Ahogy az ÁSZF-ben le van írva... https://ekszij.hu/aszf/arak-kedvezmenyek-bankkartya

Nem tudok bankkártyával fizetni, hogyan próbáljam újra?

A legtöbb esetben időtúllépés, vagy a másodlagos azonosító hiánya okozza  a fizetési problémát. Ilyen esetben a fizetés státusza "Folyamatban" marad. Ez a probléma úgy oldható meg, hogy emailben, vagy munkaidőben telefonon jelezzük az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálatos kolléga visszaállítja a fizetés státuszát "Nincs fizetve" státuszra. Onnantól kezdve a Profilom / Rendeléseim menüpontban újra lehet indítani a fizetést. Sajnos a státusz átállításához mindig kell ügyfélszolgálati beavatkozás.

Titkos TIPP! Olvassuk el, mit rendeltünk!

Rendelés leadásában vagyunk. Miután megadtuk személyes adatainkat és kiválasztottuk a szállítási és fizetési feltételeket a RENDELÉS ÁTTEKINTÉSE oldalra jutunk. Itt rendelésünk miden egyes paramétere szövegesen leírásra kerül. A Terméktől a fizetési feltétel magyarázatán keresztül a szállítási módig mindenről részletesen tájékozódhatunk. Érdemes átnézni!

Itt még meg is gondolhatjuk magunkat. Ezen ablak végén a RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE ÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉG ELFOGADÁSA gombra kattintás után már csak az érvényes jogszabályoknak megfelelő módon állhatunk el a rendeléstől... Amennyiben fogyasztónak minősülük és amennyiben olyan terméket vásároltunk, amely engedi az elállást!

KÉRJÜNK SEGÍTSÉGET HA NEM MEGY!

Bár a legtöbb ember úgy gondolja, hogy ez csak egy ékszíj, mi baj lehet... Mégis azt kell mondnunk, hogy a termékek kiválasztása okozhat problémát egy tapasztalat nélküli felhasználónak. Persze ha pontosan tudja, hogy mit szeretne, akkor könnyedén megtalálhatja webáruházunkban. Viszont nagyon sok vásárlónk nem is tudja pontosan, hogy mit venne, csak megállt valamilyen gép és próbálja megjavítani. Ne legyen rest, hívja fel telefonszámainkat! 8-15 óráig Hétfőtől Péntekig és segítünk telefonon. Ha tudunk. Vagy írjon emailt. Vagy egyszerűen töltse ki a KAPCSOLATFELVÉTEL űrlapunkat. Ha nem biztos benne, hogy jót választott, ne vegye meg! Kérjen segítséget!

HASZNÁLT TERMÉKET NEM VESZÜNK VISSZA ÉS NEM CSERÉLÜNK!

Ha mégis megvette, de nem lett jó, természetesen kicseréljük Önnek. Ha új a termék! Ön sem szeretne használt ékszíjat vásárolni és a következő vásárló sem szeretne. Termékcsere kizárólag telephelyünkön lehetséges. Kollégáink átvizsgálása után. Használt terméket semmilyen körülmények között nem veszünk vissza és nem cserélünk!

Admin

2023.10.14