A vásárlás menete

Javasoljuk, hogy a vásárlás előtt regisztráljon és lépjen be. Regisztráció Ha ezt nem teszi meg, akkor is tud termékeket rakni a kosarába és megrendelést is tud leadni, de a megrendelés előtt így is ki kell majd töltenie a regisztrációs űrlapot. Ha Önnek esetleg kedvezmény járna, ezt kizárólag akkor kapja meg, ha a termék kosárba helyezése előtt azonosításra került, azaz belépett a webáruházba! A termékek készletét és várható szállítási határidőt csak bejelentkezés után látnak a felhasználók!

Válassza ki az Önnek tetsző termékcsoportot / terméket a webáruházban az ikonra történő kattintással. Amennyiben kiválasztotta a terméket és a termékcsoportot, úgy egy táblázatszerű felsorolás jelenik meg a kiválasztott termék paramétereinek megelelő, rendelhető termékek adataival.

A táblázatban jobb oldalon a KÉSZLET felirat alatt láthatók a termék készlet adatai a bejelentkezett felhasználók számára. A SIS felirat alatt a szombathelyi üzletünkben található készlet mennyisége jelenik meg. A HU felirat alatt magyarországi partnerünk készleinformációi találhatók. A DE felirat alatt németországi partnerünk készlete látszik. A UK felirat alatt angol parnerünk raktárkészlete található.

Ha valamely oszlopban N/A bejegyzés látszik, akkor nincs adatunk arról, hogy az adott termékből mennyi van készleten az adott raktárban. Ez nem jelenti azt, hogy nem rendelhető a termék, csak annyit jelent, hogy nem tudjuk automatikusan megmondani a várható szállítási határidejét. N/A jelű készlettel jelölt termék rendelése esetén a visszaigazolás készítésekor kollégánk az alábbiak szerint jár el: Amennyiben a szállítás 2-5 munkanapon belül megvalósítható, akkor telefonos megkeresés nem történik, csak az írásos visszaigazolás kiküldése. Ha a várható szállítás 5 munkanapnál távolabbi időpontra esik és a webáruházban N/A volt a termék készlete, akkor kollégánk a visszaigazolás kiküldése előtt telefonon is egyeztet a megrendelővel.

A táblázat jobb szélén található kosár ikonra kattintva tudja előhívni a TERMÉK KOSÁRBA HELYEZÉSE összesítőt, amelyen megjelenik a kiválasztott méretű termék minden fontos adata és megadhatja a vásárolni kívánt mennyiséget is.

A vásárolni kívánt mennyiséget a mennyiség mezőbe kattintással megadhatja egyszerű számbeírással, vagy a megjelenő fel/le nyilakra való kattintással is. A terméke a KOSÁRBA RAKOM gombra kattintva kerül a kosárba. A KOSÁRBA RAKOM gombra kattintva a rendelt termék egy csomagban, a gomb alatti szövegben megadott várható szállítási határidőre kerül kiküldésre a vásárló részére. (A pontos, végleges szállítási határidőt a kollégánk által e-mailben kiküldött rendelés visszaigazolás tartalmazza majd.)

Amennyiben a rendelni kívánt termékmennyiség több raktárból, azaz több szállítási határidővel teljesíthető, akkor láthatóvá válik a KOSÁRBA RAKOM RÉSZSZÁLLÍTÁSSAL gomb is. Ezen esetben a vásárló eldöntheti, hogy a termék rendelkezésre állásakor azonnal kiküldjük a csomagot a címére. A KOSÁRBA RAKOM RÉSZSZÁLLÍTÁSSAL gombra kattintva a gomb alatti szövegnek megfelelő időpontokban több alkalommal, több részletben kerülnek kiszállításra a termékek. (A többszöri szállítás több szállítási költséget is jelent!)

Amennyiben a kosárba helyezés után további termékeket szeretne még vásárolni, vagy böngészni szeretne, akkor az itt megjelenő VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra kattintva teheti ezt meg. (A kosarát bármikor megtekintheti a weboldal jobb felső sarkában található KOSÁR ikonra kattintva.)

Amennyiben a TOVÁBB A FIZETÉSHEZ gombra kattint, úgy a kosár tartalmát azonnal megjeleníti. A KOSÁR ÁTTEKINTÉSE oldalra kerül.

A kosárban található mennyiség megváltoztatása nem lehetséges, mert ez megváltoztatná a korábban kikalkulást szállítási határidőket. Ha egy terméksor mennyiségét szeretné módosítani, akkor törölje ki a sort, menjen vissza a termékoldalra és tegye bele újra a megfelelő termékmennyiséget a kosárba. A rendelés sorának törléséhez a TÖRLÉS felirat alatt található piros ⊗ gombra kell kattintani. A rendelési tételekhez soronként egyéni megjegyzést fűzhet. A kosár teljes tartalmát a KOSÁR ÜRÍTÉSE gombra kattintva törölheti. 

A kiválasztott szállítási módnak megfelelően, soronként megjelenítésre kerül a várható szállítási határidő is. Ezeken kívül megjelenik még a kosárban található termékek becsomagolt súlya, valamint az (esetlegesen kapott) kedvezmény összege is. Az ÁFÁS értékből a kapott kedvezmény már levonásra került. A vásárlást a TOVÁBB gombra kattintva indíthatja el.

Ekkor az ADATOK MEGADÁSA oldalra kerül. Ha már bejelentkezett, akkor ezen adatok kitöltésre kerültek a bejelentkezéskor megadott adatokkal. Ha itt bármit megváltoztat, akkor az a változtatás csak erre az egy megrendelésre vonatkozik. Ha nem jelentekzett be, vagy nem regisztrált még, akkor itt minden adatot értelem szerint ki kell töltenie. Az adatok kitöltése vagy ellenőrzése után  a Szállítási és a Fizetési mód kiválasztása, valamint az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása következik.

A Szállítási módokat legördülő menüből választhatja ki. A Szállítási módok részletes leírása az ÁSZF Szállítás menüpontjában olvasható. A szállítási mód - esetleges - költsége hozzáadódik a kosár fizetendő végösszegéhez. A Fizetési módokat legördülő menüből választhatja ki. Csak olyan fizetési mód választható, amely a korábban kiválasztott Szállítási módnak megfelel. A Fizetési módok részletes leírása az ÁSZF Árak, kedvezmények, bankkártya menüpontjában olvasható. A fizetési mód -esetleges - költsége hozzáadódik a kosár fizetendő végösszegéhez.

Ezután a checkbox kipipálásával el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket. Az ÁSZF a feliratra kattintva megnyílik egy új ablakban.

Ezután a checkbox kipipálásával el kell fogadni az Adatkezelési tájékoztatónkban leírtakat. Az Adatkezelési tájékoztató a szövegre kattintással megnyílik egy új ablakban.

Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása nélkül NEM JÖHET LÉTRE RENDELÉS! Amennyiben a vásárló bármelyiket elutasítja a két szabályzat közül, úgy webáruházunkban nem jogosult rendelést leadni!

A rendelési adatok kitöltése MEGJEGYZÉS megadásával folytatódik. A Megjegyzés megadása nem kötelező. Ide a rendeléssel, kiszállítással, stb. kapcsolatos értesítések, kérések kerülhetnek. Pl. "A kutya harap!" vagy " A piros csengő a jó!" stb.

A VISSZA gombbal vissza lehet lépni az előző ablakra. De általánosságban igaz, hogy bármikor bármely ablakból elnavigálhatunk bármely menüpontra való kattintással. A képernyő jobb felső sarkában található KOSÁR gombra kattintva bármikor folytathatjuk a rendelés leadását. A TOVÁBB gombra kattintva a RENDELÉS ÁTTEKINTÉSE oldalra jutunk.

Itt egy oldalon látszik az összes eddig megadott adat. A Személyes adatok. A Számlázási adatok. A Szállítási adatok. A szállításnak és fizetésnek megfelelő szállítási részletek, a rendelt termék részletei, az esetleges szállítási költség, az esetleges fizetési költség és a kosár teljes összege.

A RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE gomb lenyomásával a rendelés leadásra kerül. Amennyiben nem SIMPLE fizetési módot válaszott a vásárló, akkor a rendelés SIKERES MEGRENDELÉS státuszba kerül. A rendelésről a webáruház automatikusan e-mail értesítést küld. Amennyiben SIMPLE fizetési módot választott, akkor átirányításra kerül a SIMPLE PAY fizetési oldalra, ahol bankkártya adatai megadásával elvégezheti a fizetést. A sikeres fizetés után a rendelés SIKERES MEGRENDELÉS státuszba kerül. A rendelésről a webáruház automatikusan e-mail értesítést küld. Amenyiben bármely okból meghiúsul a fizetés, úgy a rendelés SIKERTELEN fizetés státuszba kerül. A PROFILOM menüpontba lépve a RENDELÉSEIM lapfülön az ÚJ SIMPLE FIZETÉS gombra kattintva újra lehet indítani a fizetést. A rendelés a sikeres fizetés után kerül aktiválásra. Amennyiben az ÚJ SIMPLE FIZETÉS gomb nem aktív, úgy a 94/783-326 telefonszám felhívásával H-P 8-16 óráig kollégánk azt kézzel újra tudja aktiválni Önnek.

A rendelés véglegesítésével vásárló tudomásul veszi, hogy átvételi és fizetési kötelezettséget vállal a rendelésben szereplő tételekre. Elállásra a törvényes keretek között, az ÁSZF Elállási Jog / Csere menüpontjában leírtak szerint van lehetőség!