A vásárlás menete
Javasoljuk, hogy a vásárlás előtt regisztráljon és lépjen be. Regisztráció Ha ezt nem teszi meg, akkor is tud termékeket rakni a kosarába és egy megrendelést is tud leadni, de a megrendelés előtt így is ki kell majd töltenie a regisztrációs űrlapot. (Aktivált regisztráció nélkül amásodik rendelést már nem engedi leadni a rendszer!) Ha Önnek esetleg kedvezmény járna, ezt kizárólag akkor kapja meg, ha a termék kosárba helyezése előtt azonosításra került, azaz belépett a webáruházba!
Válassza ki az Önnek tetsző termékcsoportot / terméket a webáruházban az ikonra történő kattintással. Amennyiben kiválasztotta a termékcsoportot és azon belül a terméket, akkor egy táblázatszerű felsorolás jelenik meg a kiválasztott termék paramétereinek megfelelő, rendelhető termékek adataival.
A táblázatban jobb oldalon a KÉSZLET felirat alatt látható a termék elérhetőségének szöveges megjelenítése. A termék cikkszámára kattintva a termékvariáns adatlapjára jutunk. A termkvariáns (termékméret) aloldalán láthatók az egyes raktárakban található számszerű készletek is. A SIS felirat mellett a szombathelyi üzletünkben található készlet mennyisége jelenik meg. A HU felirat alatt magyarországi partnereink készletinformációi találhatók. A DE felirat alatt németországi partnerünk készlete látszik. Az IT felirat alatt olasz partnerünk készlete található. A UK felirat alatt angol partnerünk raktárkészlete található. Nulla készletű termék is megrendelhető, a visszaigazolás során kollégánk jelzi majd a várható szállítási határidőt. (Ez valószínűleg hosszú lesz...) A táblázatban található szöveges készletjelzések magyarázata az alábbi:
- Raktáron (zöld színnel): a termék cégünk valamely raktárában helyezkedik el, rendelhető, várhatóan a rendelés feldolgozásának napján feladható. Bizonyos esetben másik telephelyünkről hozzuk át az árut, ekkor 2 munkanapos szállítási határidővel kell számolni. A várható szállítási határidőt a rendszer kiírja a kosárba helyezéskor.
- Gyártói készleten (kék színnel): a termék a gyártónál készleten van, rendelhető, a gyártó raktárából megrendelve tudjuk szállítani a vevőnek. A szállítási határidő jellemzően 1-2 hét. A várható szállítási határidőt a rendszer kiírja a kosárba helyezéskor.
- Külső raktáron (kék színnel): a termék valamely viszonteladónk készletében található meg és csak ott elérhető az adott pillanatban. Rendelhető termék. A várható szállítási határidő a termék helyétől függően 2-8 naptári nap. A várható szállítási határidőt a rendszer kiírja a kosárba helyezéskor.
- Jelenleg nincs (piros színnel): az adott termékből egyetlen általunk ismert raktárban sem érhető el készlet jelenleg. A termék rendelhető, de nem tudjuk még, hogy mikor lesz elérhető a termék. Kollégáink a rendelés feldolgozása közben kérnek ajánlatot a gyártótól és keresnek kiváltó terméket is. Ezekről az információkról minden esetben egyeztetünk a vásárlóval!
- Rendelésre (narancs színnel): a termék nincs raktáron cégünknél és/vagy nem raktári tétel, továbbá nincs jelenleg információnk a várható szállítás határidejéről. A termék rendelhető. Kollégáink a rendelés feldolgozása során kérnek információt a gyártótól. A rendelés visszaigazolásában már szerepelni fog a pontos szállítási határidő. A határidő 2 naptól 8 hétig terjedhet. A rendelés visszaigazolása során kollégáink telefonon egyeztetnek a rendelés leadójával amennyiben a szállítási határidő eléri vagy meghaladja a 2 hetet. Amennyiben a szállítási határidő kevesebb, mint 2 hét, úgy csak a visszaigazolás kerül kiküldésre, telefonos egyeztetés nem történik.
A táblázat jobb szélén található kosár ikonra kattintva tudja előhívni a TERMÉK KOSÁRBA HELYEZÉSE összesítőt, amelyen megjelenik a kiválasztott méretű termék minden fontos adata és megadhatja a vásárolni kívánt mennyiséget is.
A vásárolni kívánt mennyiséget a mennyiség mezőbe kattintással megadhatja egyszerű számbeírással, vagy a megjelenő fel/le nyilakra való kattintással is. A terméke a KOSÁRBA RAKOM gombra kattintva kerül a kosárba. A KOSÁRBA RAKOM gombra kattintva a rendelt termék egy csomagban, a gomb alatti szövegben megadott várható szállítási határidőre kerül kiküldésre a vásárló részére. (A pontos, végleges szállítási határidőt a kollégánk által e-mailben kiküldött rendelés visszaigazolás tartalmazza majd.)
Amennyiben a rendelni kívánt termékmennyiség több raktárból, azaz több szállítási határidővel teljesíthető, akkor láthatóvá válik a KOSÁRBA RAKOM RÉSZSZÁLLÍTÁSSAL gomb is. Ezen esetben a vásárló eldöntheti, hogy a termék rendelkezésre állásakor azonnal kiküldjük a csomagot a címére. A KOSÁRBA RAKOM RÉSZSZÁLLÍTÁSSAL gombra kattintva a gomb alatti szövegnek megfelelő időpontokban több alkalommal, több részletben kerülnek kiszállításra a termékek. (A többszöri szállítás több szállítási költséget is jelent!)
Amennyiben a kosárba helyezés után további termékeket szeretne még vásárolni, vagy böngészni szeretne, akkor az itt megjelenő VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra kattintva teheti ezt meg. (A kosarát bármikor megtekintheti a weboldal jobb felső sarkában található KOSÁR ikonra kattintva.)
Amennyiben a TOVÁBB A FIZETÉSHEZ gombra kattint, úgy a kosár tartalmát azonnal megjeleníti. A KOSÁR ÁTTEKINTÉSE oldalra kerül.
A kosárban található mennyiség megváltoztatása nem lehetséges, mert ez megváltoztatná a korábban kikalkulást szállítási határidőket. Ha egy terméksor mennyiségét szeretné módosítani, akkor törölje ki a sort, menjen vissza a termékoldalra és tegye bele újra a megfelelő termékmennyiséget a kosárba. A rendelés sorának törléséhez a TÖRLÉS felirat alatt található piros ⊗ gombra kell kattintani. A rendelési tételekhez soronként egyéni megjegyzést fűzhet. A kosár teljes tartalmát a KOSÁR ÜRÍTÉSE gombra kattintva törölheti.
A kiválasztott szállítási módnak megfelelően, soronként megjelenítésre kerül a várható szállítási határidő is. Ezeken kívül megjelenik még a kosárban található termékek becsomagolt súlya, valamint az (esetlegesen kapott) kedvezmény összege is. Az ÁFÁS értékből a kapott kedvezmény már levonásra került. A vásárlást a TOVÁBB gombra kattintva indíthatja el.
Ekkor az ADATOK MEGADÁSA oldalra kerül. Ha már bejelentkezett, akkor ezen adatok kitöltésre kerültek a bejelentkezéskor megadott adatokkal. Ha itt bármit megváltoztat, akkor az a változtatás csak erre az egy megrendelésre vonatkozik. Ha nem jelentekzett be, vagy nem regisztrált még, akkor itt minden adatot értelem szerint ki kell töltenie. Az adatok kitöltése vagy ellenőrzése után a Szállítási és a Fizetési mód kiválasztása, valamint az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása következik.
A Szállítási módokat legördülő menüből választhatja ki. A Szállítási módok részletes leírása az ÁSZF Szállítás menüpontjában olvasható. A szállítási mód - esetleges - költsége hozzáadódik a kosár fizetendő végösszegéhez. (Amennyiben a szállítási cím megadásánál KÜLFÖLDI országot adtunk meg, akkor a megjelenített szállítási mód az adott országra vonatkozó adatokat mutatja!) A Fizetési módokat legördülő menüből választhatja ki. Csak olyan fizetési mód választható, amely a korábban kiválasztott Szállítási módnak megfelel. A Fizetési módok részletes leírása az ÁSZF Árak, kedvezmények, bankkártya menüpontjában olvasható. A fizetési mód -esetleges - költsége hozzáadódik a kosár fizetendő végösszegéhez.
Ezután a checkbox kipipálásával el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket. Az ÁSZF a feliratra kattintva megnyílik egy új ablakban.
Ezután a checkbox kipipálásával el kell fogadni az Adatkezelési tájékoztatónkban leírtakat. Az Adatkezelési tájékoztató a szövegre kattintással megnyílik egy új ablakban.
Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása nélkül NEM JÖHET LÉTRE RENDELÉS! Amennyiben a vásárló bármelyiket elutasítja a két szabályzat közül, akkor webáruházunkban nem jogosult rendelést leadni!
A rendelési adatok kitöltése MEGJEGYZÉS megadásával folytatódik. A Megjegyzés megadása nem kötelező. Ide a rendeléssel, kiszállítással, stb. kapcsolatos értesítések, kérések kerülhetnek. Pl. "A kutya harap!" vagy " A piros csengő a jó!" stb.
A VISSZA gombbal vissza lehet lépni az előző ablakra. De általánosságban igaz, hogy bármikor bármely ablakból elnavigálhatunk bármely menüpontra való kattintással. A képernyő jobb felső sarkában található KOSÁR gombra kattintva bármikor folytathatjuk a rendelés leadását. A TOVÁBB gombra kattintva a RENDELÉS ÁTTEKINTÉSE oldalra jutunk.
Itt egy oldalon látszik az összes eddig megadott adat. A Személyes adatok. A Számlázási adatok. A Szállítási adatok. A szállításnak és fizetésnek megfelelő szállítási részletek, a rendelt termék részletei, az esetleges szállítási költség, az esetleges fizetési költség és a kosár teljes összege.
A RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE ÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉG ELFOGADÁSA gomb lenyomásával a rendelés leadásra kerül. Amennyiben nem azonnali (bankkártyás, vagy ApplePay vagy GooglePay vagy QVIK) fizetési módot válaszott a vásárló, akkor a rendelés SIKERES MEGRENDELÉS státuszba kerül. A rendelésről a webáruház automatikusan e-mail értesítést küld. Amennyiben azonnali fizetési módot választott, akkor a rendelés összegző oldaláról automatikusan átirányításra kerül a fizetési oldalra, ahol elvégezheti a fizetést. A sikeres fizetés után a rendelés SIKERES MEGRENDELÉS státuszba kerül. A rendelésről a webáruház automatikusan e-mail értesítést küld. Amenyiben bármely okból meghiúsul a fizetés, úgy a rendelés SIKERTELEN fizetés státuszba kerül. A PROFILOM menüpontba lépve a RENDELÉSEIM lapfülön az ÚJ FIZETÉS gombra kattintva újra lehet indítani a fizetést. A rendelés a sikeres fizetés után kerül aktiválásra. Amennyiben az ÚJ FIZETÉS gomb nem aktív, akkor a 94/783-326 telefonszám felhívásával MUNKANAPOKON 8-16 óráig kollégánk azt kézzel újra tudja aktiválni Önnek.
A rendelés véglegesítésével vásárló tudomásul veszi, hogy átvételi és fizetési kötelezettséget vállal a rendelésben szereplő tételekre. Elállásra a törvényes keretek között, az ÁSZF Elállási Jog / Csere menüpontjában leírtak szerint van lehetőség!